Klippeliklipp!

Shiiit! Suttit i ca 3 timmar och bara klippt och klippt.
en kund frågade mig häromdagen och jag inte kunde sy dregglisar. Självklart, det har jag ju ändå tänkt göra ända sedan jag började sy.
Men av någon anledning har det inte blivit av. Jag ritade upp ett par mönster, både runda och spetsiga. Sen när jag väl hade sytt en dregglis fick jag idén, samtidigt som jag sneglade på min gigantiska samling av spillbitar! Att sy dregglisar av dessa spillbitar vore ju inte helt  fel?! Så nu sitter jag här och har klippt ut ca 30 framsidor och 30 baksidor. Lite minskade spillbitshögen iaf. 
Det känns något i min nacke nu så jag slår mig ner i soffan!!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!