Paket från villervalla !

Idag dök ett nytt paket från Villrvalla ner i brevlådan! Jag såg när brevbäraren kom så jag sprang ut och hämta det. Vincent var lika spänd på att få se innehållet som jag så han fick öppna alltihop. Han älskade kläderna och ville prova direkt! Jag har inte alls gillat det jag sett av höstens kollektion tidigare men nu när det var sån rea var jag tvungen att kika lite närmre, och några klick blev det allt. Fyra tröjor, en klänning och två par matchande strumpor. 
Nu när det kom hem var jag faktiskt förvånad! Det var klart mycket finare i verkligheten och hade jag vetat de hade jag köpt detta tidigare. Men tur var väll de, för nu blev det ju trots allt lite billigare ;) 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!